вторник, 23 април 2013 г.

АТС "Пролетно вълшебство" ...



Днес ще ви покажа АТС-тата, които измайсторих специално за Голямата среща в гр.Стара
 Загора. Серията (ако правилно използвам термина) нарекох "Пролетно вълшебство" заради малките и чаровни феички, които използвах. Щастлива съм ,че всяка една  от тях достигна до своята чаровна фея .
    А срещата беше едно незабравимо и приятно изживяване изпълнено с много  емоции и запознанства. Огромни благодарности на Деси и Мариянка, за организацията и осъществяването на тази прекрасна инициатива, която надявам се ще се превърне и в традиция.
















  Момичетата -домакини от Стара Загора се  постараха и ни посрещнаха като скъпи гости. Бяха ни подготвили подаръчета  имаше и питка по стар български обичай и топли думи за добре дошли. Всичко беше толкова вълнуващо и приятно! На раздяла си обещахме да повторим срещата и си тръгнахме вдъхновени и заредени с нови сили и идеи.




Пойелавам ви лека и спокойна вечер!!!

8 коментара:

  1. Ехаа, страхотни са! (как съм ги изпуснала?!?)

    ОтговорИзтриване
  2. От красиви, по-красиви - феерия от цветове и настроение!

    ОтговорИзтриване
  3. Мира, невероятни са. Толкова свежи, толкова пъстри, толкова заредени с пролетно настроение. Няколко пъти ги прегледах :)Благодаря ти, че усмихна денят ми :)

    ОтговорИзтриване
  4. Просто прелест са АТС-та ти, мила! Всяко едно е неповторимо и красиво, а феичките създават някаква вълшебна нотка!

    ОтговорИзтриване
  5. Много са цветни, красиви, заредени с много позитивно настроение!

    ОтговорИзтриване
  6. Прекрасни са! Става ти едно слънчево и усмихнато като ги видиш! Толкова съжалявам, че и аз не можах да се доредя до едно от тези малки съкровища

    Гуш
    Ем

    ОтговорИзтриване
  7. Очарователни са всичките. Убедена съм, че искрено си зарадвала техните получателки :)

    ОтговорИзтриване
  8. Ах, Мире - страхотни са всички до една! Как да не съм щастлива, като съм горда притежателка на цели двечки ... хи хи /тихо да не чуят другите/. Толкова слънчеви, цветни, усмихващи и типично твоички :)

    ОтговорИзтриване